Garantia produselor
Denumirea produsului și data achiziționării sunt menționate în documentele fiscale (factura, bon fiscal) care însoțesc prezentul certificat de garanție.
Garanția legală de conformitate respectă prevederile conform OUG 140/2021 actualizată (r) și OG 21/1992 (r2), acte normative valabile pentru clienții persoane fizice și pe teritoriul României.
În cazul persoanelor juridice, termenul de garanție este jumătate din cel acordat persoanelor fizice.
Asigurarea garanției se face de către Vânzător la datele de contact menționate mai sus
Durata medie de utilizare și termenul de garanție aferent fiecărei categorii de produse sunt menționate mai jos.
Termenul de garanție legală de conformitate este de 24 luni de la data achiziționării produsului, cu excepția produselor a căror durată medie de utilizare este mai mică de 24 luni.
Termenul de remediere a deficiențelor constatate este de 15 zile calendaristice pentru persoane fizice, conform Legii 449/2003 (r), de la momentul aducerii la cunoștința vânzătorului sau de la predarea produsului către unitatea de service.
Pentru persoanele juridice, remedierea se va realiza în maxim 25 zile calendaristice.
Produsele de folosință îndelungată la care au apărut neconformități trebuie să intre în posesia magazinului vânzător pentru constatare service, confirmare/infirmare deficiențe reclamate și aplicare a garanției.
Perioada de neutilizare a produsului din motive tehnice neimputabile utilizatorului va fi prelungită cu termenul petrecut în service.
În cazul în care produsul stă în service un număr de zile ce depășește 10% din perioada de garanție, consumatorul va primi un produs nou sau i se va restitui contravaloarea, în funcție de solicitare
Modalitățile de asigurare a garanției sunt: întreținere; reparare; înlocuire; reziliere contract și restituire contravaloare produs (în această ordine).
Aducerea la conformitate a produsului în termenul de garanție se realizează în primul rând prin reparare (cu piese noi), apoi prin înlocuire, iar ulterior prin rezilierea contractului dacă celelalte măsuri nu pot fi realizate.
Garanția este prelungită de către vânzător cu perioada în care produsul a staționat în service pentru reparații.
Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de 2 luni de la data constatării acesteia.
Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrare se prezumă că a existat la acel moment
Pentru a beneficia de garanție, este obligatorie prezentarea certificatului de garanție și a facturii/bonului fiscal aferent produsului.
Garanția se acordă numai pentru defectele apărute în condițiile utilizării normale, conform destinației produsului.
În concluzie, termenele de remediere ale produselor aflate în garanție sunt:
- maxim 15 zile calendaristice în cazul persoanelor fizice
- maxim 25 zile calendaristice în cazul persoanelor juridice
Garanția se acordă pentru o perioadă de maxim 2 (doi) ani.
Reclamația depusă de cumpărător va fi analizată și va primi un răspuns în termen de 15 zile calendaristice de la data recepției produselor reclamate, însoțite de toate documentele necesare.
Lipsa oricărui document poate duce la prelungirea termenului de soluționare a garanției.
În cazuri speciale, când părțile nu ajung la un consens privind reclamația de garanție, piesele vor fi trimise pentru analiză la un specialist independent.
Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atât pentru vânzător, cât și pentru cumpărător.
Cheltuielile ocazionate de analiză vor fi suportate de partea aflată în culpă.
Declarație de conformitate
S.C. KAVOS DISTRIBUTION SRL, cu sediul social în Sat Valenii Lapusului, nr. 49, jud. Maramures, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J2023000739246, având CUI RO48183441, asigurăm și declarăm pe propria răspundere, conform HG nr. 1022/2002 privind regimul produselor și serviciilor care pot pune în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului, că produsele comercializate de noi — marcă, cod pe ambalaj, lot pe ambalaj — menționate în factura anexată, nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu documentele, standardele, specificațiile tehnice ale producătorului/importatorului, standardele europene și omologările internaționale, conform inscripționării pe produs.